poniedziałek, 27 stycznia 2014

Zimowoo



                                                   



Cropp&By Dziubeka

Miejski sklepik

Sweter- Cropp
Spodnie- New Yorker 
Dobry wieczór :) 
W końcu zostaliśmy obdarowani porcją białego puchu ,niewielką aczkolwiek mnie osobiście odpowiada ona w 100 %. Jedynie co mi przeszkadza to chyba straszny chłód i ogromne lodowisko na drogach ,ale takie uroki zimy :D Uwielbiam w chłodne zimowe wieczory usiąść z kubkiem gorącej herbaty i porozmyślać trochę nad życiem ,poetycko ...tak :p 
Odbiegając od tematu chłodnej pory roku ,chciałabym nawiązać do piątkowej imprezy z której to miały pojawić się tutaj zdjęcia ,jednak z powodu braku czasu (i własnego lenistwa) założenie to zostało niestety odłożone na bok...Być może w któryś dzień wkleję kilka fotek ukazujących jak wyglądałam ;) 
Tymczasem przedstawiam Wam mój dzisiejszy OOTD  w którym to udałam się na przepyszne ciacho z moim chłopakiem a później na korepetycje < tak ,drugi tydzień ferii ,czas na naukę...>
Trzymajcie się cieplutko :* :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz