piątek, 31 stycznia 2014

:)

Heiiiii ♥ 
Coś cienko tutaj z wyświetleniami ...no cóż,to początki ...niestety...
Ostatnie dni spędzałam nad książkami,bądź na odpoczywaniu ,warto jakoś wykorzystać te ostatnie chwile wolności. Na prawdę nie wiem jak znowu przestawię się na tryb szkolny,to koszmar.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka rzeczy ,które w najbliższym czasie mam zamiar  kupić...albo chociaż powzdychać na ich widok..
:) 
Okey ,więc pierwszą rzeczą na punkcie której mam ostatnio ogromnego hopla są te oto śliczne maxy *___* 

Kolejną rzeczą są swetry ,mnóstwoooo swetrów ,różnokolorowych o różnych krojach 

DOBRZE DOPASOWANE spodnie ,proste

Przejdźmy do kosmetyków ,ostatnimi czasy jadę praktycznie na resztkach ;___;
Ale to nieważne ,chciałabym wypróbować kilka nowych produktów ,mam nadzieję ,że chociaż troszeczkę pomożecie mi przy wyborze czegoś dobrego :) <nie wrzucę zdjęć ,bo to już bez sensu,sama nie wiem co konkretnie chcę kupić,byle mi odpowiadało>
*pomadka do ust ,jakiś krem ,niewidoczny aby dobrze nawilżał usta bo mam z tym nie mały problem...
*tonik ,cokolwiek co sprawiłoby żeby moja twarz troszeczkę mogła odetchnąć .Ostatnio wypróbowałam żel oczyszczający z firmy GARNIER -Essential ,jednak po paru dniach używania zauważyłam ,że moja cara wygląda gorzej niż przed stosowaniem... :/ 
*róż do policzków
*bardzo dobry podkład,dobrze rozprowadzający się,trwały. 
To chyba tyle ,nie potrzebuję dużo tych pierdółek ,mała ilość mnie zadowala ,tylko gdyby jeszcze ich wartość była godna uwagi ..
Okey,na dzisiaj kończę ten wywód...Rzeczy jest kilka ,ale to z tych najpotrzebniejszych ...Bo wiadomo ,jest ich znacznie więcej ,ale to już marzenia ;) 
Życzę miłego wieczoru ,dobranoc xoxo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz